İlahi Müzik Armağanları
Sanat dalları içinde her insanın güçlü bağ kurduğu alan müzik. Doğduğumuz andan itibaren ninniler aracılığıyla bağlantı kuruyoruz; yetiştiğimiz toplum ve hayat tarzımızla değişen ve gelişen bir şekilde müzikle olan bağlarımız sürekli devam ediyor.
Müziğin gerçekliğinin idraki bu ay oldu. Bundan önce tam olarak anlamadan deneyimler yaşadım. Dünyadaki müzik ve ilahi müziğin arasındaki fark da Başmelek Sandalfon’la İlahi Müziğe Uyumlanma Meditasyonu sonrası oldu.
Benim canlı olarak ilahi müziği ilk deneyimlemem 26 Kasım 2011 yılında Naturel Fuarı’nda Robert Haig Coxon ve Seda Bağcan’ın konserinde Robert Haig Coxon’ın piyano ile çaldığı bir eserle olmuştu. O anki idrakimle tüm evreni dolaştığımı sanmıştım, aslında İlahi Dişil Enerji ile bir ve bütün olma deneyimi yaşadığımı dün yazdığım yazı sonrası anladım.
Daha sonra 2017 yılında 2.2 enerjisiyle L. van Beethoven 9. Senfoni Konseriyle ilahi müziğe uyumlanmışım. Beethoven 1817 yılında tamamen sağır olmuş. Sağırlık onun beste yapmasını engellememiş. 9. Senfoni’yi de sağır olduğu dönemde bestelemiştir. Konseri ben sadece dinlememiş; her bir enstrümanın etrafında müzik notaları ile birlikte enerjisel olarak bağlar kuran müzleri ve perileri de konser süresince izlemiştim. Bir senfonin ruha şifa olduğunu görmüştüm. Senfonin herhangi bir anında ortaya çıkan, acı keder; bir sonraki aşamada mutlaka şifalandırılıyor ve dinleyeni ilahi şifaya o izin verdiği kadar bağlıyordu.
Şimdi şunu algılıyorum; aslında müzisyenler hem müzik aletleriyle hem de bedenleriyle ilahi müziğe kanal oluyorlar. Her bir dinleyicinin bedeni de müzler aracılığıyla orkestraya bağlanıp, onlarda bir enstrümana dönüşüyorlar. Nefesleri ve kalp ritmleri ile bu orkestrasyonda yer alıyorlar.
Bu kadar idrakle olmasa da konseri büyük bir heyecan ve neşe ile dinlemiştim. Konser boyunca ilahi müzik ve şu an bile hala zihnen bilmediğim bir çok enerji aktarımı olmuştu. Konser bitiminde ayaklarım yerden kesilmiş ve sevgi ile sarmalanmıştım.
Sanatın çeşitli alanları ile olan açılımlar sonrası müzik ile ilgili ruhsal olarak yapmam gereken bir şey varsa bunu yapmaya hazır olduğumu ilahi olarak kalben ilettikten sonra Melih Bey’le iletişime geçtik.
Şu an dünya planında olan müzik eserlerinin büyük bir kısmı Ters Dünya Titreşim Boyutundan gelen titreşimlerle ortaya çıkarılıyor. İlahi müzik görevlisi müzisyenlerin daha fazla ilahi müziğe kanal olması ise dünyada yaşayan insanların özgür iradesi ile bu müziği daha çok dinlemesiyle mümkün olacak. Evrensel prensipler gereği insanlar özgür iradeleriyle pozitif ya da negatif neyi seçerlerse o alan görevlileri eylemde olur.
İlahi müzik sadece şu an dünyada var olan tek bir müzik türüne hitap etmiyor. O alan bağlarını bir müzisyen olmadığım için benim tarafımdan görülmüyor. Meditasyonda ve sonrasında olan açılımlarda gördüklerim müziğin atom ve atom altı bir çok iç içe ve girişken bağlantısının olduğu. Bu da müziğin yaşamla çok güçlü bağları olduğunu fark etmemi sağladı.
Ters Dünya Titreşim Boyutundan gelen negatif titreşimlerden oluşan müzik insanın ruhsal uyanışını engelleyip, baskılayıp zorlaştırıyor; ilahi müzik ise insanın ruhsal uyanışını hızlandırıp, şifayı kolaylaştırıyor.
Amatör ya da profesyonel müzisyenseniz lütfen alanınızı korumaya alın. İcra ettiğiniz ya da bestelediğiniz eserlerin alanındaki negatif titreşimler sizin alanınıza yapışmasın. Benim geçmiş yaşamlarım olmasa da genetik olarak şifalandırmak için alanıma aldığım deaktif/pasif genler alanında bu negatif titreşimlerin enerjisi ile yok olmuş müzisyenlerin genleri vardı. Bir çoğundan gelen alanı görmedim. Yoğun bir şekilde hissettiğim şuydu şifa gücü yüksek bu müzisyenler özgür iradeleri ile negatif titreşimlerin onlara etki etmesine izin vermişler ve kendilerini tüketmişler. Bu tükenişi hızlandıran da uyuşturucu maddelere olan bağımlılık olmuş. Yaşadıkları süre boyunca çok maddi ve manevi çok acı çekmişler.
Bu genetik alanların bu yaşamımda aktif olmaması için ben hep müzik alanından uzak tutulmuşum. Herhangi bir müzik aleti çalmaya başlasam ya da müzik söyleyerek aktif olma ihtimali varmış. Hayatımdaki ilahi korunmanın örneği; ortaokulda müzik dersine ben okuduğum dönemde müzik öğretmeni yoktu. Müzik dersimize müzikle ilgilenen matematik öğretmeni giriyordu. O da bize müziği herhangi bir alet çalmadan öğretmeyi tercih ettiği için ben flüt dahi çalmayı öğrenmedim
Şu anki idrak ve enerjide olmadığım bir zamanda bu aktivasyon olsaydı muhtemelen bu yazıyı ben size yazamaz ve ruhsal planımdan sapmış bir hayat içinde olurdum. Bunu şunun için sizlere ifade ediyorum. Bir şeyleri yapamıyorsanız onun ilahi olarak mutlaka sizin bilmediğiniz, sizin hayrınıza olan bir sebebi vardır.
İlahi Müzik Enerjisini Aktif Etme
Dinleyici ya da müzisyen her insan şu niyeti yaparak kendi alanında ilahi korumayı aktif hale getirir “Başmelek Sandalfon lütfen şimdi benimle ol. Şu an bilinçli ya da bilinçsiz dinlediğim ya da herhangi bir yolla alanıma dahil olan müzik alanında bulunan ilahi olmayan müzik alanından gelen her şeyden beni koru ve alanımda İlahi Müzik frekansını aktif et.” Bu niyeti günlük yaptığınız enerji korumalarına dahil etmenizi öneriyorum. Ne zaman ve nerede müzikle etkileşime geçeceğimiz belli değil.
Eğer müzisyenseniz, müzikle bağlantılı olarak amatör ya da profesyonel çalışıyorsanız da “İlahi Müzik Görevlileri şu an benimle olun, işimi yaparken ya da herhangi bir müzik eseri ile çalışırken onu dünyasal standartta müzikal olarak en iyi şekilde yapmamı sağlarken; bu alana benim aracılığımla ilahi yasalara göre dahil olacak ilahi müziği de benim beden ve yaşam frekansıma uygun olarak dahil edin. Konserim ya da çalışmam bittiğinde de alanımda var olan ilahi müzik frekansı dışındaki her şeyi sağlıklı ve kolayca anda arındırın” niyetini yapabilirsiniz.
İlahi müziğin saflığını ve neşesini insanlık olarak hep birlikte dinlediğimiz güzel günler bizimle olsun.
31.07.2020